Úno 14

Nový BonPrix katalog 2015 si nyní můžete objednat u BonPrix.cz

BonPrix, Móda/Oblečení komentářů 66× »

Logo zásilkového domu BonPrix

Zásilkový obchodní dům s módou BonPrix.cz připravil pro své zákazníky nový BonPrix katalog 2015. Nyní si můžete katalog módy, oblečení a doplňků pro sezonu 2015 objednat ihned pomocí online formuláře.

BonPrix katalog 2015

Zásilkový obchodní dům BonPrix patří do největšího koncernu tohoto typu na světě, OTTO Versand se sídlem v Hamburku.  V České republice poskytuje služby od roku 2004. Se zákazníky komunikuje BonPrix prostřednictvím katalogů, které všem zájemcům zasílá zdarma. Část katalogů společnost distribuuje prostřednictvím obchodních míst České pošty a soukromých kolportérů.

Ať bydlíte ve velkém městě nebo na malé vesnici, katalog Bonrpix od dostanete, stejně jako milióny domácností po celé Evropě.

Bonprix zásilkový obchod – výhody nakupování

Z katalogu Bonprix si můžete vybrat bez obav. Na všechny výrobky se totiž vztahuje výhodný systém vrácení a reklamace zboží.

Výrobky, které jsou zahrnuty a vidíte v katalogu, dováží společnost z celého světa. Stále větší množství produkce je vyráběno pod přísným dohledem Bonprix.

Pro objednání katalogu Bonprix pro sezonu 2015 klikněte zde »

Výrazy z vyhledávačů:
  • bonprix cz
  • www bonprix cz jaro léto 2013 e shop
  • bonprix katalog
  • bon prix
  • bonprix cz akce
  • bon prix katalog
  • www bonprix cz objednat podle katalogu podzim 2013
  • bonprix slevy
  • bonprix cz doručení zboží bez poštovného
  • sleva bonprix

Nezapomeňte odebírat novinky o slevách a akcích pomocí RSS!

Přidej článek na servery.
  • Kateřina Zimanová

    Dobry den,prisel mi dnes vas katalog,ale jelikoz jsem plnostihla,mohu se jen kochat.Nemate zbozi pro zeny,ktere maji kolem 75kg s vyskou 168cm?Jsem mamina 3deti je mi 31let,ale bohuzel tyto krasne veci neobleknu.Dekuji za vasi odpoved.

  • Renata

    Dobrý den, mám dotaz. Objednala jsem si u Vás zboží, ale přišla mi jen část věcí. Je možné doobjednat další věci k současné objednávce nebo musím zadat novou objednávku? Děkuji za odpověď. Renata

  • Zdeňka

    dobry den, objednala sem si u vás krásné šaty zatim ještě nepřišli ale doufám že příjdou. Vždy když si u vás objednám něco co se mi moc líbí tak to nikdy nepříjde. je to tím že nemáte tolik kusů na skladu? jednou sem si dokonce objednala plavky a přišli mi uplně jine než sem chtěla.

  • Dobrý den, prosím o změnu adresy pro zasílání Vašeho katalogu:
    Ruším adresu:
    Naďa Opitzová
    Pošta RODOP
    160 08 Praha 6 Ruzyně
    (adresa není úplná)

    změna adresy na:
    Naďa Opitzová
    U Výtopny 1912/4
    272 01 Kladno Kročehlavy.

    Děkuji Vám.
    Přeji příjemný den a jsem s pozdravem.
    N.Opitzová

  • Jaroslava Blehová

    Prosím o kontakt mailem,zašlu adresu a prosím o zaslání aktuálních katalogů

  • Monika Zouplnová

    Prosím o potvrzení na mail,zašlu adresu a chtěla bych aktuální katalogy.

  • Eva Pechová

    Vážení!
    Dostalo se mi od Vás hezké podívání do Vašeho katalogu..ale je mi 69 let…také pro nás ušijte a ukazujte,bohužel,nic by mi nebylo…snad nějaké tepláky na cvičení…a ještě jsou drahé…S pozdravem seniorka z Prahy

  • marcela Hořejší

    prosím kolik stojí poštovné a jak je dlouhá dodací lhůta

  • Dobrý den.Ijá jsem prolistovala katalog,ale bohužel nic z toho neobléknu.i když nejsem tak nejštíhlejšív pase mán 88cm podprsenku 85/G. KRÁSNÝ DEN

  • Monika Spálenská

    Dobrý den.Zasílám Vám změnu adresy.
    Původní adresa: Monika Spálenská,Arnošta z Pardubic 2616,53002 Pardubice
    Nová adresa : Monika Spálenská,Horní Ředice 317,53375 Dolní Ředice.
    Toutou cestou Vás prosím o zaslání aktuálních katalogů.Děkuji s pozdravem M.Spálenská

  • Dagmar Jasenčáková

    Dobrý den! Prosim Vás včera jsem si objednávala zboží v hodnotě asi 1300Kč. Od Vás mi došlo,že objednávka je 0Kč. a poštovné 119Kč. Mám tomu rozumět tak,že zboží,které jsem si objednala není a nebude?
    Děkuji s pozdravem Jasenčáková.

  • Ivana Kargerová

    Dobrý den, někdy na začátku měsíce března jsem si u Vás objednala (přes http://www.stránky), objednávka byla potvrzena, ale zatím nic nepřišlo, mám tam dárek pro někoho, proto bych chtěla vědět, kdy to asi příjde. Děkuji Kargerová Ivana

  • Králíková Ludmila

    Dobrý den,asi před měsícem jsem si u vás objednala zboží,objednávku jsem poslala poštou.Dodnes mi nepřišlo ani zboží ani nějaké oznámení,že zboží není třeba na skladě.Mám ještě čekat?Děkuji za odpověď.Králíková Ludmila

  • se všemi nade mnou souhlasím!! Máte jen malé velikosti oblečení a když se něco objedná tak se čeká celou věčnost a někdy se člověk ani nedočká !!!!!!!!

  • Růžena Hrabáková, 25210 Mníšek p.Brdy, 514

    Vážení přátelé,

    odhlašuji zasílání Vašich
    katalagů a veškerých prospektů na moji adresu.

    Děkuji.
    S pozdravem R.Hrabáková

  • Kapounová Emilka,Praha 10,Sámova 26

    Objednala jsem si u Vas černé plavky 911244 vel 46,na šířku jsou mi dobře,ale jsou mi dlouhé.Můžete mi napsat,jak vysoké jsou plavky o číslo menší,nechala bych si je vyměnit.Kapounová

  • lenka hrdlickova

    chtela jsem si objednat ale na objednavkovem formulari se nemohu dostat dal nez k kolonce heslo ktere jsem zapomela.poslane nove mi ukazuji ze to neni spravne!!!lenka

  • Jitka Prokešová

    Dobrý den,
    5.4.2010 jsem si objednala Voál „Vienna pestrá“ zelená 2ks
    Celková částka s dopravou Kč 697.
    Objednávka byla potvrzena 5.4.2010.
    Doposud nepřišla.Jaké máte dodací lhůty?
    Děkuji
    Prokešová

  • Iveta Kučerová

    Prosím Vás o předělání trvalého bydliště v případě doručování katalogů. Původní bylo Rynárec 91.
    NOVÁ ADRESA Iveta Kučerová, Veselá 96, 394 70 Kamenice nad Lipou
    Děkuji za kladné vyřízení.

  • Věra Kavanová

    Dobrý den,
    před 14 dny jsem poštou zasílala objednávku zboží a do této doby nemám žádnou zprávu.Vždy jsem obdržela zboží do týdne. Mám zákaznické číslo 57764430.
    Děkuji za kladné vyřízení.
    Věra Kavanová, Hustopeče,Javorová 26

  • Zuzana Kovačičová

    Dobrý den,
    2.dubna jsem poštou posílala objednávku zboží(2 ks ze dvou katalogů), avizujete 2O dní dodací lhůty, dodnes nic nepřišlo – tímto objednávku urguji. Nebo dejte aspoň vědět, zda je zboží vyprodáno,příp.kdy bude doručeno.
    Zákazn. číslo 55285144.
    Děkuji
    Kovačičová Zuzana

  • Dobrý den,10.3. jsem si u vás objednala zboží (halenku a šaty). 26.3. mi přišla halenka, ale žádná informace o šatech. Ráda bych věděla, jestli se jich dočkám… Zákaznické číslo mám 59349538, děkuji za odpověď.

  • Helena Audyová

    Dobrý deen, prosím o zaslání katalogu na adresu, Helena Audyová,Tábor 50b, Brno 60200

  • Jarka Černá

    Prosím o zaslání katalogu na adr.Jarka Černá,Hrudičkova 20,Praha 4,148 00 .

  • PETRA GELETIČOVÁ

    Změna adresy.
    Z původní Stará Skřeněř 195,Nový bydžov na Olešnice 65,Chlumec nad Cidlinou 50351

  • Dobrovolná Dagmardagala

    Dobrý den zajímalo by mě proč zboží které bylo objednané a neměli jste ho na skladě dále nabízíte v dalších katalogech.Mám objednané zboží které mělo přijít do 4 týdnů ale dosud se nic neděje.

  • Pavel Laušman

    Nevím kdo vám dal moji adresu, ale v žádném případě nehodlám nic objednávat, ani být členem. Proto si laskavě moji adresu vymažte ze seznamu. Dekuji

  • prosím neposílat katalogy na P 9 i na Prahu 6

  • Jana

    Bohužel se musím přidat k nespokojeným zákazníkům.Objednala jsem si plavky a nebylo mě vůbec odpovězeno a zatím olavky nepřšli.V loni jsem si u Vás objednala krásné šaty na dovolenou v červnu a šaty dorazily v půli září tak nevím nemůžu Vám již věřit mrzí mě to

  • olga

    Dobrý den!
    Dostávám od Vás pravidelně katalogy, spousta věcí v nich by se mi líbila, ale jelikož měřím 182 cm, je mi většina oblečení krátká a nemohu si nic objednat. V rodině jsme všichni vysocí (manžel 205 cm, syn 198, zeť 195, dcera 183, snacha 178) a máme bohužel velice špatné zkušenosti s objednáváním přes katalogy obecně. Většinou se dá objednat oblečení XXXL, ale nikoliv dostatečně dlouhé pro „normální“ lidi. Nedá se s tím něco dělat????
    Krásný den!

  • Helena W.

    Dobrý den.
    Děkuji za katalogy i za zboží,které jsem již obdržela.Doufám,že v budoucnu budu objednávat častěji.Důvod proč Vám píši se týká katalogu,který jsem obdržela dnes.Vloudila se chybička.Katalog Léto pod správným zák.č.i jménem jsem již obdržela před pár dny.Dnes mi přišel další,ovšem se špatně napsaným příjmením – záměna „e“ za „a“ pod zák.č. 0027223.Toto zák.č. prosím zrušte,určitě je víc zákazníků,které můžete katalogem potěšit.
    Přeji hodně spokojených zákazníků.Hezký den. Vaše Helena.

  • katerina pavlickova

    Dobry den,chci se jen zeptat jestli by jste nemohli potesit i muze nejakym oblecenim.Manzel by si taky rad neco koupil,treba nejake rifle apod.Dlouho jsem uz nevidela nejakou stranku pro muze.Dekuji Pavlickova.

  • jírková alena

    Prosím vás kolik je poštovné , Děkuji za odpověd

  • Markéta Hůlková

    Dobrý den,odhlašuji zasílaní katalogů.Měla jsem zájem si objednat,ale vzhledem ke kritice zákazníků,kteří si stěžují na dlouhé dodání objednaného zboží.Tak opravdu nemám zájem.Nebudu si objednávat triko na léto,aby mě přišlo na podzim.Hůlková

  • Dobrý den před 14 dny jsem posílala zboží na výměnu, můžete mi napsat jak dlouho to trvá než to pošlete zpět? Bohužel jsem si nenapsala zákaznické číslo, snad to podle adresy najdete. Děkuji
    Evženie Vondrová
    Jana Peštuky1324
    75201 Kojetín

  • Šoltová Hana

    Dobrý den, chtěla jsem požádat, zda by bylo možné,aby zákazník ,který objednává zboží emailem, dostal zpětně informaci o odeslání zboží. Na zboží čekám již měsíc -zboží nikde.Po
    dlouhém pátrání jsem zjistila na poště, že zboží vrátili zpět.
    S poštou v Ústí n.L. jsou velké problémy, protože zásilky neoznamují, ty se Vám pak vrací a zákazník se zlobí-marně čeká.Vaši firmu to stojí peníze a mnohdy přicházíte i o zákazniky. Děkuji Šoltová

  • Jana Rusová

    Hezký den, nedá mi, abych také nereagovala. Já jsem zase naopak spokojená, zboží je kvalitní a cenově dostupné. V obchodních centrech takové zboží mnohdy není a je předražené. Jsem i velmi spokojená s reklamacemi, vždy mi došly peníze. S pozdravem Rusová

  • Simona Lapková

    Dobrý den, již několik let objednávám u této firmy a ačkoli někdy zboží opravdu dorazí trochu déle, nikdy to v mém případě nebylo tak dlouho, aby to bylo po sezóně.Protože objednávám i u jiných katalogových firem, mohu ve srovnání s nimi říci, že zboží od Bonprixu odpovídá zobrazovaným fotografiím z katalogu, je z kvalitních materiálů a barvy jsou syté. Samozřejmě to, že člověku někdy nesedne velikost je riziko kupování „na dálku“,ale na druhou stranu je i věc soudnosti objednavatelek, zda porovnají parametry své postavy /délku nohou,výšku pasu, poměr nohy/hrudník/ s parametry modelky a případně usoudí, že ačkoli je daný model na dané dívce „šik“, v jeho případě by tomu tak nebylo.Takže děkuji za dosavadní vstřícnost a těším se na další nabídku, která je fakt vždy aktuální a sortimentem srovnatelná s butiky a zároveň cenově velmi příznïvá – jak píše i paní přede mnou.P.S.: jen bych předešla pochybnostem – nikdo mne za reklamu neplatí.

  • lucie pecova

    Pred 14 ti dny jsem vam odeslala spet zbozi , zajimalo by me kdy mi vratite penize .Pro urychleni jsem vam zasilala i cislo uctu tak bych byla rada kdyby jste to uspisili dekuji pecova

  • Marie Kohoutová

    Objednala jsem si od vás povlečení, ale bohužel mi bylo zasláno jiné zboží,místo povlečení náhrdelník Mandy.
    Prosím o vrácení penez(617 Kč) poštovní složenkou.Zboží jsem odeslala zpět doporučeně.
    Moje číslo klienta je:59875140

    Děkuji Marie Kohoutová

  • karolina

    Dobrý den,také si nemůžu odpustit názor. Tchýně vzala katalog a řekla 5krát po sobě:“toto si objednám“. A objednala.Balík přišel asi po třech týdnech a každý kousek ji paoval.Byla nadmíru spokojená a objednává dál.
    PS:nejdříve jsme si s kamarádkami objednaly každá jen jeden kousek, abysme vyzkoušely velikost,o poštovné jsme se rozdělily a dnes víme,jakou velikost z Magnetu objednávat.
    Krásné léto všem!

  • Marie Celakovice

    Dobrý den objednávám pravidelně , vždy zboži dojde v pořadku i velikost sedi a to se divím že přijde větši velikost většinou maji jen male velikosti Bon Prix vždy má co potřebuji zrovnaq i koženou bundu kterou jsem obdržela 3.7.2010 v pořadku.

  • Eva Halwigerová

    Dobrý den, objednávám pravidelně podprsenky, jsou kvalitní za dobrou cenu, pouze mám problém s „pušapkami“, nějak mi nesedí, jinak velká spokojenost

  • Eva Halwigerová

    Zajímá mě, mohu-li vyměnit nepadnoucí podprsenku za jinou, přijde mi to snažší, než si nechat vrátit peníze a potom si objednat jinou, děkuji za odpověď.

  • Květa Vašková

    Změna adresy; Bubenská5 Praha7 170 00

  • Květa Vašková

    Změna adresy; Ze Schnirchové 35 na Bubenská 5 Praha7 170 00

  • Václav Jedlička

    Jaké výhody mají členové klubu.Děkuji za odpověď.

  • Sona Smidova

    Dobry den,chtela bych zrusit tehdejsi adresu a nahlasit ninejsi adresu.Dekuji moc Smidova Sona B.Smetany 1742 Kraslice 35801 Prosim sem me zasilejte katalogi a objednavky.Dekuji za virizeni Smidova

  • Maixnerová Petra

    Dobrý den,
    prosím o zrušení zasílání Vašeho katalogu. Moje č. 58626465. Byt na adrese kam je katalog zasílán prodávám a odjíždím do zahraničí.Děkuji moc
    Petra maixnerová

  • Petra Lattenbergova

    Dobrý večer jen bych chtěla vaš katalog zasýlat na novou adresu Petra Lattenbergová U Chatek 1009/5 Ostrava Polanka nad Odrou 725 25Děkuji Lattenbergova

  • Táňa Havlíčková

    Dobrý den,
    prosím o zaslání Vašeho aktuálního katalogu na na
    adresu:
    Táňa Havlíčková
    ul. Devětsilová 496
    25084 Květnice
    Děkuji

  • Jana

    Musím pochválit oblečení z Bonprixu.Je moc pěkné a originální.A hlavně velikosti vždy sedí.Jsem spokojená.Jen tak dál!

  • šárka Bendová

    Dobrý den,musím se připojit k odkazům,že zboží které jsem si objednala mi po několikáté nepřišlo,důvod vyprodáno..avšak zároven mi byl poslán nový katalog a v něm zboží které jsem měla obdržet…proč tedy nabízíte zboží,které vlastně ani nemáte…obj.odesílám do tří dnů po obdržení katalogu…mrzí mě to,ráda bych objednávala od vás,avšak váš přístup je stále stejný…

  • Dobrý den mám dotaz obědnávala jsem si u vás dětskou deku z motivem opice už je to 14 dní a deka do dnes nepřišla.

  • Silvie

    Dobrý den,i když jsem se měřila v pase a podle Vaší tabulky jsem si obědnala velikost,tak je mám dosti velké.Mohu jej poslat na spět s tím,že mi pošlete menší.A v jiné barvě.Ani ta se mi totiž nezamlouvá.Za odpověd děkuji.

  • Pešková Anna,Milín293 262 31

    odhlašuji katalog“bonprix“ pod č. 50686426 děkuji

  • Anonym

    Dobrý den objednala jsem si čtyři svetry a poslali jste mi pouze dva!!!!! prý nejsou skladem .Tak jak je možné že je máte celou dobu v nabídce!!! Tak Vám pěkně děkuju,další objednávka nebude!

  • Dobrý den chi vás požádat o zrušení objednávky Zboží Číslo Množství Cena Hodnota Kozačky kolor: černá rozmiar: 36 929499T4 1 499 499 Celková cena objednávky: 499.- Cena doručení: 119.- Celkem k úhradě: 618.- děkuji

  • Dobrý den chtěla bych zrušit svoji objednávku Marie Šťovíčková majerové 531 Zbiroh 33808 Kozačky
    kolor: bílá
    rozmiar: 37 929274T4 1 1599 1599
    Celková cena objednávky: 1599.-
    Cena doručení: 119.-

    Celkem k úhradě: 1718.-Děkuji za pochopení

  • Dobrý den chci se zeptat jak dlouho trvá než přijde objednané zboží děkuji za odpověd

  • Emilie Ledvinova

    Dobry den, chtela bych zrusit svoji objednavku.Saty ostruzinove-vel.-36 c.-958943JL
    cena -499,-
    Saty zavinovaci-vel.-36 c.-965585JL
    cena-499,-
    cena doruceni 119,-
    celkova cena 1117,-
    Predem dekuji za pochopeni
    Zakaznicke cislo-55322295

  • Monika Benešová,Stromořadní 2,Břeclav

    Prosím o zrušení zasílání katalogu č.58827150 Děkuji

  • Anndy300

    dobry den,chtela bych zmenit adresu a zrusit zasilani komentaru na svuj email Anndy3
    00@seznam.cz puvodni adresa Andrea Kozusnikova Sedlnice 30 okr.Novy Jicin 74256.Nynejsi adresa u Jicinky 10 okr.Novy Jicin 74101

  • EB

    dobrý den máte ještě dětské harémové kalhoty velikost 122-134 potřebovala bych 25 kusů.kon.732444230 nebo info@danceeb.cz

  • Marianna Plechová

    Prosím o zrušenie zasielaní katalogu č.
    63067733 Ďakujem

  • Magdalena Štětková

    Prosím o zrušení zasílání katalogu. Č.zákazníka 55128065. Děkuji

Reklama